torstai 1. toukokuuta 2014

OOTD (with something new)

Melkein missasin mahdollisuuden tulla toivottelemaan hyvää vappua päivän asun kanssa. :)

Oltiin miehen kanssa yökylässä ja sitten unohtui tulla tänne blogin puolelle tekemään postausta.
Napsittiin kuitenkin kuvia asustani, jossa on uusia osia.

Laitoin päälleni ensimmäistä kertaa Las Palmasin C&A:n kaupasta ostetun neuleen, josta tykkään tosi paljon. Tämä neule oli tosi edullinen, maksoi jotain 24€. Hassu juttu tapahtui kassalla tuolla C&A:lla, olin siinä jonottelemassa mieskassalle ja minua aiemmin oli asiakkaana mies. Minähän en paljoa espanjaa ymmärrä, jota tuolla Las Palmasissa puhutaan. Olin tovin siinä kassalla jonossa, kun nämä kaksi miestä supatteli keskenään ja katsoivat minuun päin. Kun sitten tuli minun vuoro, niin tämä mieskassa sanoo antavansa minulle 10% alennusta ihan vain huvin vuoksi. No, kyllä se minulle sopi. Oli vain outo tapaus tuo mutta jo ennestään halpa paita vain halpeni. :D


Paita on ihana, iso printti ja 3/4 hihat. Päällä on myös ensimmäistä kertaa aika uusi Evansin liikkeestä Lontoosta ostettu tekonahkatakki. Tykkään tosi paljon noista hihoista, kun niissä on noita nastoja. :) Mielestäni tämä takki ei ole aiemmin blogissa esiintynyt mutta en ole ihan varma.



Täällä on tosi kivat ilmat, aurinko paistaa komeasti. Helsingin suunnilla on tainnut olla aika surkea ilma?

Pidän muuten sunnuntaina korukutsut, tarkemmin sanottuna magneettisia koruja. :D Saa hyvän tekosyyn leipoa, hih. Mitähän sitä leipoisi? Ajattelin porkkanaleivoksia ainakin, ne onnistuu aina niin hyvin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti