torstai 15. toukokuuta 2014

Kuulumisia ja kollaasia

Minä aloin tekemään kollaaseja toimistopukeutumista varten innokkaana. Aloitin Yoursin sivuilta ja siellä olikin muutama juttu. Sitten menin NewLookin ja Evansin sivuille, innostus lopahti. Varsinkin Evansin taso on mielestäni romahtanut, kuka ihme siellä nykyään suunnittelee ne vaatteet? Vaatteet on tosi mummomaisia, vain varjo entisistä ajoista! Yours onkin mielestäni trendikkäin ja paras paras paikka hinta-laatu suhteeltaan.

Asos on taas sitten melkein se Evansin vastakohta, vaatteet on tosi muodikkaita ja jotkut tosi erikoisiakin malleiltaan. Tuossa joku kysyikin, että olenko tilannut Forever21:stä koskaan mitään. Silloin sen yhden tilauksen tein sieltä mutta olin silloin muistaakseni aika pettynyt paketin sisältöön. Tuossa ko. firmassa on se heikkous, että koot heittelee tosi paljon. Joskus se isoin koko siellä 3x on sopiva, sitten joskus taas liian iso ja sitten taas joskus ihan liian pieni. Yoursin kokoihin uskaltaa luottaa aina, sen olen oppinut. Forever21 tuotteet on laadultaan mielestäni sieltä heikommasta päästä. Parasta on, jos pääsee ihan liikkeeseen sovittelemaan niitä vaatteita. Olen käynyt Lontoossa ja New Yorkissa kyseisessä liikkeessä ja olen kyllä tykännyt sovitella paikan päällä niitä vaatteita. Liikkeet on hienoja, varsinkin yleensä koruosastot on tosi kauniita..ainakin New Yorkissa oli. :)

Laitan tähän nyt sen yhden ainoan kollaasin, jonka sain tehtyä Yoursin sivun vaatteista. Ei varmaan tämäkään tarjoa mitään yllätystä. Lupaan paneutua asiaan ensi viikon aikana paremmin, tällä viikolla on töitä ollut paljon ja ei ole oikein ehtinyt miettiä rauhassa näitä kollaaseja.



Viikonloppu menee taas ihan muualla kuin täällä kotona. Pääsee nuuhkimaan Kuopion ilmaa, siellä pitäisi olla aika lämmintäkin viikonloppuna. :)

ps. oli tänään hyvä tukkapäivä, instagramin puolella kuvaa tämän päiväisestä pehkosta. :)

6 kommenttia:

  1. Voisin kyllä itse kotiuttaa tuon boleron ja tuon paidan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo bolero on kyllä mielestäni tyylikäs, tuon paidan pitsikoristelu on kaunis!

      Poista
  2. Torrid:sta oon kans ite katellut vaatteita ja minusta ne on ollut siellä nuorekkaita ja kivoja. Tilannut en koskaan ole koska ovat mun budjettiin vähän liian kalliita ja mikään vaate ei ole aiheuttanut "pakko saada" fiilistä. Onko tuo Torrid siis sulle tuttu liike?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Torrid on minulle tuttu. Tilasin sieltä yhden kerran mekon ja farkut, oli hyviä ostoksia molemmat. Tullimaksut on vaan niin ärsyttäviä, että en ole sieltä enää tilannut.. :(

      Poista