tiistai 21. elokuuta 2012

Höpötystä

Meinasin tehdä sen hiusvideon tänään mutta menin sitten aamulla kihartamaan hiukset, niin eihän sitä nutturaa oikein kiharoista hiuksista saa tehtyä. Mutta jos huomenna sitten.. :) Mies sanoi, että saan lainata hänen videokameraa, vaikka kyllähän tuolla minun Nikonillakin saa videokuvaa. Mutta ehkä se videokamera on helpompi, kun on tehty ihan sitä varten. Ihan tässä alkaa jo jänskättämään, kun en ole yli vuoteen videota tehnyt ja vielä pitäis hiuksia laittaa. :D

Tällä viikolla pitää kiirettä, kun lauantaina on vihdoinkin ne synttärit. Pitää leipoa ja tehdä ihan ruokaakin. Tosi mukavaa, kun saa koottua porukkaa yhteen. :) Perjantaina on vielä se parturikin, jota kans odotan tosi paljon! Tuli vain mieleen, että jos hiukset värjätään niin ei varmaan saisi heti mennä saunaan samana tai seuraavana päivänä? Apua.

Kävin juuri salilla. Zumba on muuten jäänyt vähemmälle nyt, ei mitenkään tarkoituksellisesti. Kyllä sekin on niin hyvää liikuntaa, pitäis tehdä molempia enemmän. Olen nyt käynyt salilla 2-3krt/vko. Minulla on kyllä voimaa mutta kestävyyttä pitäisi saada lisää. En jaksa esim. juoksa kovin pitkään juoksumatolla ehkä vain 3 minuuttia putkeen, sitten alkaa jo penikkatauti ottaa sääreen. Minun salikengät eivät todellakaan ole parhaimmat juoksuun, tarkoitettu enemmän Zumbaan ja sellaiseen liikuntaan.
Viikonloppuna tulee syötyä paljon herkkuja, joten olen nyt nämä arkipäivät kiltisti. Paljon kasviksia ja hyvää kotiruokaa. Olen mm. syönyt kukkakaalia paljon viime aikoina, lisäksi porkkanaa, paprikaa, kurkkua ja salaattia. Hassua, että en oikein tykkää kasviksista paistettuina, syön niitä sata kertaa ennemmin suoraan jääkaapista. Mikähän siinäkin on syynä?

Vaikuttaakohan kasviksien syönti kynsien kasvamiseen? Kynnet kasvaa meinaa hurjaa vauhtia, ovat vahvat myöskin.

Kuva vääristää väriä, oikeasti ovat kirkkaamman pinkit ja pinta kiiltelee. Kynsissä Essien lakkaa.
Olen tehtyt pari tilausta, taas kummasti netin kautta. Kaupoissa shoppailu on kyllä mennyt minimiin varsinkin Dubain matkan lähestyessä. Tilasin cheapsmellsistä Tigiä ja Essietä. Laitan varmaan myyntiin tuon setin keskimmäisen pullon, koska minulla on sitä ennestään jo yksi pullo. Mahtava aine ja sitä kuluu tosi vähän kerrallaan. Hiuksista tulee kiiltävät ja pehmeät, kun käyttää kosteaan hiukseen ennen kuivausta. S-factor on kyllä mahtava sarja, ainakin omissa hiuksissa toimii loistavasti. Ajatelkaa, pelkästään tuo oikeanpuoleinen pullo maksaa Suomessa 30€. Sain koko setin 23€:lla, aika hyvä diili!

S-factor setti, jossa maailman paras suoristusaine!
 Kuinka moni muu on tilannut Nellyltä hullun halvalla kenkiä, niitähän on siellä paljon hintaan 19,95€/pari.
Minä tilasin, toivottavasti on hyvät!!

Agistri nilkkurit 19,95€


Low Lee 19,95€

 Tykkäättekö? :)


Nyt pitää ottaa kynä ja paperi käteen ja suunnitella viikonloppua ihan paperille asti. :)

2 kommenttia:

  1. ..ihania kenkiä :)
    ..osaatko sanoa mistä olisi hyvä hankkia salivaatteita plus koossa? Haluaisin jotain kevyitä, pitkiä t-paitoja, jotka ei kiristä tms. mutten ole löytänyt mistään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :)
      Minun melkein kaikki salivaattet on Davidin plussamallistosta. Tosi hyviä vaatteita, matsku on ihan paras! Hobby Hallissa oli vain pari juttua nyt saatavilla, ei esim. sitä paitaa, joka minulla on. Tässä kuitenkin linkki https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Paita-pinkki-koot-40-52/283648?

      Stockalla on myös ainakin ollut Davidin plussamallistoa. Lisäksi minulla on Casall:n treenihousut, ovat kokoa XL normaali kokoluokissa mutta ovat ihan hyvät. :)

      Poista