keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Päivän asu

Laitoin tänään päälleni Miami Beachin Forever21 hankkimani paidan/takin, mikä tämä nyt onkaan. :D

Kokeilin tätä aluksi mustan topin kanssa mutta huomasin, että valkoinen on kyllä parempi. Jotenkin tuo läpinäkyvä matsku korostuu, mustan kansse se näyttä jotenkin tunkkaiselta.


Takki - Forever21+
Toppi - Emily
Farkut - Zizzi
Kengät - Quatro Stagione

Tänä viikonloppuna on ne I love me -messut ja nyt olen alkanut miettimään, että mitä ihmettä sitä laittaisi päällensä. Jotenkin olen aina epäonnistunut messuille mennessäni omassa vaatetuksessa, on ollut joko liian kuuma tai kylmä tai muuten vain ei ole fiilis ole ollut kohdillaan. Tosin tässä voi olla jotakin tekemistä senkin asian kanssa, että siellähän pyörii kaikkia ammattilaismalleja koko ajan ympärillä. :D 

Toivottavasti joku teistä lukijoistakin tulee messuille! :) Minä olen siellä lauantaina ainoastaan, lähdemme perjantaina töiden jälkeen junalla kohti Helsinkiä.


2 kommenttia:

  1. ..minä olisin niin halunnut noille messuille, mutta en saanut kaveria mukaan ja loppujen lopuksi tuli töitäkin sitten viikonlopulle :/

    VastaaPoista
  2. Tuo päivän asu näyttää tosi hyvälle! :)
    -Tanjuska

    VastaaPoista