keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Kevättä rinnassa

Mistä tietää, että kevät on tullut?
-Satu saadaan liikkumaan!

Ensimmäinen merkki liikunta innostuksesta oli se, kun tänään ostin kuntosalinjäsenyyden. Toinen merkki, että otin polkupyörän alleni ja pyöräilin melkein 10 km.
Tosin tuo kuntosalijäsenyys kestää vain 3 viikkoa, koska vuokrasin ystäväni jäsenyyden, kun hän on estynyt käyttämään jäsenyyttään. LadyLine on sali, jossa tänään kävin allekirjoittamassa paperit. Mutta täytyy sanoa, että asiakaspalvelu ei vakuuttanut ainakaan näin ensimmäisellä kerralla. Vastaanotossa oli vähäsanainen ja "minähän en sitten hymyile" asiakaspalvelija. Ja lisää huonoa vaikutusta lisäsi se, että kysyttäessä häneltä, että voiko ystäväni antaa minulle "älytikun" käyttöni ajaksi, että saisin tallennettua tietoni kuntoilulaitteille, niin treenaus sitä kautta olisi minulle helpompaa.. vastaus oli tyly EI, koska siellä on kaverini tiedot kuten PAINO. Nii-i, tiedän, että siellä on paljon muitakin tietoja, kuin paino. Esimerkiksi se, että hän on paljon pitempi minusta. En tiedä, että olenko turhan herkkähipiäinen, mutta ensivaikutelma ei siis ollut hyvä. Sali oli kyllä erittäin hieno ja viihtyisä. Sekin muuten kannattaisi ottaa vastaanotossa huomioon, että olen potentiaalinen asiakas, saatan vaikka innostua ostamaan 12 kk:n jäsenyyden.
 Olen tarkka asiakaspalveluasioissa, koska itsekin teen sitä päivittäin.:)

Pääsen muuten tutustumaan Jyväskylän Zizziin ennakoitua nopeammin. Suunnaksi Jyväskylä otetaan jo tulevana lauantaina, laitan sitten postausta aiheesta. Yritän muistaa ottaa kamerankin mukaan!

6 kommenttia:

  1. Vai oli Lady Linella nihkeä vastaanotto...
    tekis kans mieli lähtee, ku vaan rohkenis...
    Zizzin reissun kuvia odotellaan.
    Katariina

    VastaaPoista
  2. Njoo-o, täällä oli viime viikonloppuna pari pientä, hoikkaa pirtsakannäköistä tyttöä mainostamassa Elixiaa, pysäytellen ihmisiä kaupan aulassa. Kävelin aulan läpi pariin otteeseen, mutta minua eivät pysäyttäneet, katsoivat vaan kumpikin päästä varpaisiin ja kipittivät sitten ensimmäisen hoikan ja sporttisen nuoren naisen luo kehumaan miten hyvältä tämä näyttää ja kysymään onko Elixia tuttu. Kai se on automaattinen oletus että meitä ei niin pieniä ja hoikkia ei sitten liikunta kiinnostakaan?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Joo oli aika nihkeä vastaanotto, en vielä tänään kerinnyt testaamaan itse salia. Tämän viikon aikana yritän saada sen aikaiseksi, että en ihan turhasta maksanut. Jenni: Mä olen kans huomannut Elixian tyttösten ja poikien pysäyttelyt! :D Olin sillon VR:n ongelmien aikaan jumissa Hki:n asemalla ja silloin just oli aulassa Elixian kampanja. Siinä 4 tunnin aikana, kun odotin junaa, niin ei kyllä kertaakaan pysäytetty pyöreämpiä ihmisiä. Mitenkähän olisivat reagoineet, jos olisin mennyt kysymään jotain tai peräti halunut liittyä jäseneksi. Olisivat varmaan pakanneet kamat ja lähteneet karkuun. :D

    VastaaPoista
  4. Pakko kommentoida vanhaa postausta. Osuin blogiis kun googlettelin Seinäjoen Ladylinea. Kurjaa, että koit saaneesi siellä huonoa palvelua. Kukahan siellä on ollut vastaanotossa silloin?
    Mä oon käynyt ko. salilla muutaman kuukauden ja mun mielestä vakkarihenkilökunta on ystävällistä ja oon saanut hyvää palvelua.
    /Marsi

    VastaaPoista
  5. Heippa! Se henkilö, joka oli silloin minua palvelemassa on ymmärrykseni mukaan nyt äitiyslomalla. :)

    VastaaPoista
  6. Juu, sieltä tosiaan on yks ohjaaja äitiyslomalla, oisko ollut Anu nimeltään. En tunne sitä, koska liityin nyt vasta kesällä.

    Mä en yhtään puolustele Ladylinea, mutta mun mielestä se on mukava paikka siinä mielessä, että kun aiemmin kävin Finnbodylla, niin siellä oli esim sellainen Paras Pudottaja-kisa, ja hyvin paljon liikunta keskittyi laihduttamiseen. Ohjaajatkin saattoi ennen joulua kannustaa jumpassa tekemään vähän vielä, että saa sitten syödä suklaata ja kinkkua. Mä näen heti punasta tollasesta, koska oon sairastanut syömishäiriötä pitkään, nyt voin jo tosin aika hyvin. Mun mielestä liikkumaan pitäis lähteä pääosin siksi, että tavoittelee hyvää oloa ja parempaa kuntoa. Ladylinella en oo tuohon laihdutuspropagandaan törmännyt.

    Nojuu, olipa vuodatus.
    Mukavaa syksyä sulle! :)
    /Marsi

    VastaaPoista