keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Summer is here!

Pohjanmaata on hemmoteltu mitä hienoimmalla säällä jo ainakin viikon ajan, ei voi olla muuta kuin kiitollinen. Mitäs tässä on tullutkaan tehtyä sitten viime postauksen? Öö, käyty töissä ja eilen olin kantoapuna vanhemmilleni. He olivat hankkineet uuden sohvan ja vanhoista piti päästä eroon ensiksi. Eiks se ole aika hyvin, että minua pyydettiin kantamaan naapurin pojan sijasta. Jotakin hyötyä ollut salilla käymisestä?! :)
Sitten olen istuttanut jopa yhden kukan, ajatella! Meillä oli taloyhtiön pihatalkoot, tuli käytettyä oksasaksia kyllä koko vuoden edestä, puskia tuli sen verran trimmattua. :D

Laitan tähän todistusaineistoa istuttamastani kukasta, tulilatva taisi olla nimeltään.

The Kukka.
Meillä on etukuistilla vain tälläinen pieni kalusteryhmä, takapiha on niin vaiheessa että siellä ei ole mitään vielä. Ensi kesän projektia sitten, tänä vuonna rahat menee häihin.


Ostin uudet släbärit, kun mies on ominut minun New Yorkista ostamani Adidaksen vastaavat. Nämä onkin kivemmat, tyttömäiset.


Tulin tänään kotiin vanhempieni luota, mukava tulla kotiin kun pääsee heti pyykkäämään ja siivoamaan. No ei vaiskaaa, mukava tulla perheen luo takaisin. :) Pian onkin jo viikonloppu, jotakin menoa jo tiedossa. Toivottavasti säät pysyy hyvänä. Oli niin mukava käydä pari päivää sitten pitkällä pyörälenkillä (15km) Vaasan kauniissa maisemissa.

2 kommenttia:

  1. Kivat släbät! Onks sun miehellä sama jalankoko :-D?

    VastaaPoista
  2. Ei ole saman kokoinen jalka. Minulla on 37&38 ja miehellä 40. :)

    VastaaPoista