perjantai 27. huhtikuuta 2012

Sillä on kokoa

Näin siinä käy, kun lähettää miehen hakemaan kissuille ruokaa.

10 kg säkki
Minä kun olen yleensä ostanut niitä 2,5kg:n säkkejä. Se onkin siinä, että mies tarkkailee kilohintoja ja tietysti myäs -15% alennuskuponki vaikutti asiaan. Tuosta pitäisi riittää kissuille syötävää sitten ihan loppuvuodeksi, hyvä homma!

Yllätyin muuten totaalisesti, kun kirjauduin blogiini äsken. Yleensä kävijämäärä sivuillani on päivässä siinä 300 kävijän luokkaa. Tänään tuo kävijämäärä oli enemmänkin kuin tuplaantunut, ihmettelin asiaa hetken aikaa. Sitten huomasin mennä katsomaan liikenteen lähteet, Demin keskustelupalstahan sen trafiikin oli aiheuttanut. :)
Ihan asiallista keskustelua tuolla palstalla on, ihan hyvä että näistä asioista keskustellaan. Hassua olisi kyllä ajatella, että joku ei voisi lukea esim. minun blogiani, koska en ole normaalipainoinen, vaikka tykkäisikin sisällöstä.Olin saanut edelliseen postaukseen todella ihania kommentteja. Vaikka Mungolife sanoo, että hänellä on parhaimmat lukijat, kyllä ne taitaa olla minulla. ;))

Huomenna mennään taas Saran keikalle, ihan vaihteeksi täällä Vaasassa. Kävin tänään ystävän kanssa Fransmannissa syömässä ja huomennakin taas mennään sitten varmaan Amarilloon. Salilla en ole käynyt tällä viikolla vielä ollenkaan, lenkillä kylläkin. Sekin asia korjataan sitten viikonloppuna. Minulla ei ole vapaata, kuin tiistaina, että ihan hurjia suunnitelmia vapuksi ei ole. 

Hauskaa viikonloppua kaikille, palailen postailemaan varmaan jo heti huomenna. :)

2 kommenttia:

  1. Nuo keskustelupalstat on viime aikoina aiheuttaneet aikamoiset piikit meikäläisenkin blogissa. Mut tommosta kannattaa olla vaan tyytyväinen, saapahan ilmasta mainontaa blogiin. :) Ja sitä kautta uusia ihania lukijoita. :) :)

    VastaaPoista