perjantai 12. helmikuuta 2016

Tilannepäivitystä

Minä täällä revin hiuksia, kun asiat Yoursin suunnalla ei kehity mihinkään. Siellä sanotaan samoja fraaseja koko ajan eri ihmisten toimesta vain. Meinaako ne tehdä asialle mitään?! Kyllä on huonoa asiakaspalvelua ja sen sanoinkin heille. Ei Suomessa tämmöinen ole mahdollista..tai ainakaan omassa työssäni en voisi olla noin välinpitämätön.
Olin jo yhteydessä pankkiinikin mutta eivät he voi tehdä asialle mitään, kuulemma poliisiin pitäisi olla yhteydessä seuraavaksi. Olisi pitänyt maksaa ostokset silloin Visalla eikä debitillä, olisi nyt helpompaa kun Luottokunta (nyk. Nets) voisi auttaa.

Olin eilen illassa töissä ja tänään vietän vapaapäivää tuon rakkaan poitsun kanssa. Nyt on päikkäriaika ja pian ajattelin lähdetä ulos poitsun kanssa. Täällä on satanut onneksi lunta viime yönä, oli jo niin ankean näköistä ilman lunta! Saa nähdä mennäänkö pulkalla vai rattailla, lunta meinaa on.

Ajattelin laittaa kirppikseltä jääneitä vaatteina myyntiin tuonne blogikirppiksen puolelle, olisiko kiinnostusta? Zizzin ja Yoursin vaatteita ainakin jäi myymättä. Niin ja parit saappaat.

Minulla on tässä mielenkiintoinen yhteistyö erään yrityksen kanssa. Saatte kuulla siitä parin viikon sisällä. :)

Olisi mukavaa panostaa tähän blogiin enemmän mutta aikaa pitäisi vain olla enemmän. Asukuvia ei olla otettu mutta tänään lupaan sanoa tuolle miehelle, että nyt kamera käteen ja kuvaamaan. Olen lähdössä iltapäivällä asioille ja pakkohan sitä vaatetta on päälle laittaa. ;)


Kuulemisiin!

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ne laitoinkin jo tuonne myyntiin. Oli toisetkin mutta ne myin juuri toista kautta.

      Poista
  2. Harmillista tuo Yoursin toiminta. Itse tilasin juuri viikko sitten pienen vaatekasan sieltä joka eilen tuli perille. Tämän takia käytän aina PayPalia, että voi laittaa rahat takaisin pyynnön jos tuotteita ei tulekaan. Yksi kerta mullakin oli silleen että vaatteet ei tulleet viikossa, kuten normaalisti ja olin Yoursiin yhteydessä ja sieltä kyllä osattiin sanoa että paketti näkyi olevan Saksassa. Eli jonkinlainen seurantahommeli ainakin silloin oli? Ja 3pvä päästä kyselystäni paketti tulikin kotiovelle. Mut ihan hyvä asiakaspalvelu silloin oli ja mulle on jäänyt käsitys että heillä olisi jonkinlainen seuranta mutta sitä ei anneta asiakkaalle? Tässä sun tapauksessa mä vaatisin jo rahoja takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä kautta olit yhteydessä sinne asiakaspalveluun? Minä olen ollut sen chatin kautta ja myös sen lomakkeen kautta. Ei ole ollut eroa..yhtä huonoa asiakaspalvelua molemmissa! Miksi minulle ei ole puhuttu mitään seurantakoodeista...? Ihmeellistä! :(

      Poista
  3. Se oli muistaakseni lomakkeen kautta, siitä on siis aikaa niin paljon etten kyllä muista että chatti olisi vielä silloin ollut toiminnassa. Mulle kyllä silloin sanottiin seurantakoodista ja sanottiin että menee Saksassa. En sitten tiedä olisivatko muuttaneet sitä. Mut jotenkin kyllä kummallista että noin hankalia ovat. Mä sanoisin tässä vaiheessa että rahat takaisin. Ihmeellistä, mä oon aina saanu ystävällistä palvelua ja paketit on aina tulleet. Harmillista että joudut kokemaan tommosta. :( Oletko ottanut selvää, saisiko niitä haluamiasi vaatteita sieltä Mäntästä? :)

    VastaaPoista