perjantai 21. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Huhhaihei. Tulin tuossa vähän aikaa sitten Sh´bam-tunnilta ja salilta, olen nyt ihan poikki. Otin muuten mitat itsestäni, että tietää jos laihtumista tulee..meidän puntari on niin sekaisin.

Sain muuten varattua sen kirppiksen nyt. Eli tiistaista 25.3 lähtien tavarat on myynnissä Suvikirppiksellä, paikkanumero on 41. Arvoin kyllä noiden kirppiksien kanssa, että minne ne tavarat nyt tällä kertaa vien. Päädyin kuitenkin tuohon samaan ja vanhaan tuttuun Suvikirppikseen. Täällä Vaasassa on yksi toinenkin suosittu kirppis mutta se paikka on sellainen epäsiisti ja asiakaspalvelu ei ole parhaimmasta päästä. Suvikirppiksellä asiakasta osataan arvostaa, paikka on myös tosi siisti. :) Nyt viimeksi kun kävin siellä, niin olin huolissaan kun paikkoja oli aika paljon siellä tyhjillään, mietin sitten että onkohan niitä asiakkaita siellä ollenkaan. Mutta luotan siihen, että tavara liikkuu. Nyt minulla tulee olemaan myynnissä miesten S-kokoisia vaatteita (Peak, Tommy Hilfiger, Esprit ym) ja naisten hyväkuntoisia 38/40-kokoisia vaatteita (VILA, Vero Moda, H&M, Esprit, Halens, TopShop ym).

Lisäilin tuonne blogikirppiksen puolelle yhden uuden jutun, klikkaa tuosta oikeanpuolimmaisesta bannerista kirppikselle!

Minulla on taas tullut ajatuksia Helsinkiin muuttamisesta. Minähän olen ollut aikeissa muuttaa sinne monen monta kertaa. Nytkin olisi kaksi tosi kivaa juttua mihin varmasti osallistuisin, jos siellä asuisin. The Blanko vetää akustisen keikan ja Mimmi mainosti Junarose-tapahtumasta blogissaan. Ei ole oikein mahdollista ihan tuollaisten pienempien juttujen takia lähtee täältä 500 km päästä sinne Helsinkiin. Lisäksi työmahdollisuudet on varmaan ihan eri luokkaa tuolla pääkaupunkiseudulla, kuin täällä. Tietty niitä hakijoitakin on enemmän mutta olen ymmärtänyt, että Pohjanmaalta tulleita osataan arvostaa. Meille työnteko ei ole outo käsite. ;)
Nyt vain tietysti on useampi haaste tässä asiassa, silloin sinkkuna ja nuorena olisi voinut lähteä ihan helposti. Nyt on miehen työpaikka, kissut, asuntolaina ja ihana asunto mietittävänä.

Huomenna on kiva päivä tiedossa, olen lähdössä ystävän kanssa tuonne Tampestereen suuntaan. Ikea kutsuu, enemmän ystävääni kuin minua mutta enköhän minäkin sieltä jotakin löydä. :) 

Minua muuten jostain syystä kiinnostaa tämä Junarosen farkkupaita aika hirmusti, pitäisi päästä kokeilemaan livenä.

Annie Shirt


Nyt keskityn katsomaan tätä Voice of Finlandia. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti