maanantai 8. heinäkuuta 2013

Bubbleroomilta tilattua

Moikka!

Kuvasin tänään pari vaatetta, jotka Bubbleroomin paketissa tuli. Eilen olin kuntosalilla ja otinkin heti käyttöön paketissa tulleet legginsit ja t-paidan. Nämä tilasin, klik klik!
Toimivat hyvin kuntosalilla, vaikka maksoivat vähän verrattuna esim. Davidin vaatteisiin. Mietin, että tilaisin Bubbleroomilta toisetkin legginsit tuon hameen kanssa. Ne oli niin kivat salilla, tosin tilaisin kyllä koon pienempänä. T-paita oli tosi kiva kanssa, ihanan baby pink. En voinut kuvata vaatteita päälläni, koska ne on nyt tuolla kuivumassa pesun jäljiltä.

Tässä pari yläosaa, jotka kuvasin äsken. Sori kuvasuhteet, ne on ehkä vähän vinksin vonksin.



Mitäs tykkäsitte?
Tuo valkoinen paita saisi olla koon pienempi mutta en viitsi palauttaa.

Tuo liehuva tunika minulla oli tänään päällä kaupungilla, kun olin vähäsen pyörimässä kaupoissa ja tapaamassa ystävää.

Olen siivonnut tänään koko iltapäivän ja illan, ei ole niin kauhean hehkelä olo kuvissa. Täällä meillä sisällä on lämpöasteita varmaan jotain 25, vaikka eihän ulkona ole edes mikään lämmin. Kiva siivota mutta onneksi sentään hikoaa, niin saa jotain liikuntaa. Minulla oli mielessä, että lähden tänään j u o k s u l e n k i l l e mutta siirtyykiin huomiselle, kun aloin tekemään nyt tätä postausta.

Otin pari räpsyä makkarista, kun sekin koki tänään siivouksen.



 Löysin tänään Lindexiltä tosi stylen hiuspampulan, tykästyin heti suuresti! Kävin Lindexillä siitäkin syystä, että olisin ostanut sellaisen kirkkaan pinkin teepparin alennusmyynnistä, samanlaisen kun minulla on se keltainen. Eihän siellä ollut enää jäljellä kuin pari keltaista, höh. Silloin vähän aikaa sitten niitä pinkkejä oli vielä iso kasa jäljellä ja nyt ei ollut yhtään. Hyvä Lindexille, huono minulle. :D


Nyt alan katselemaan True Bloodin uusinta jaksoa, nice. :)

2 kommenttia:

  1. Minä taas pidin vaaleanpunaisesta paidasta.
    Kauniita ne olivat toki molemmat.

    -SatuSanna

    VastaaPoista