torstai 13. maaliskuuta 2014

OOTD with beige&black





"Löysin" vaatekaapista nuo beiget Zizzin housut ja halusinkin ottaa ne heti käyttöön. Minullahan on samat mustana ja olenkin käyttänyt niitä todella paljon. :) Zizzin housut kyllä sopii minulle ehkä parhaiten, legginsejä minulla on vaikka miltä merkeiltä mutta ihan tuollaisia kunnon housuja on ainoastaan vain Zizziltä ja Evansilta.
Nuo kaikki vaatteet on Zizziltä ja saappaat on sitten Evansin. Laukku on Guessin, jonka olen äidiltäni saanut kun hän ei siitä pitänytkään enää.
Kaulakoru on Evansilta aikoinaan ostattu, siellä on muuten myös kauniita koruja. Mikä siinä muuten onkin, että Suomen valikomat koruissa (Ibero, Korukolmio ym.) on niin tylsiä mutta sitten menee Lontoossa vaikka minne tavarataloon, niin siellä on todella kauniita koruja ja todella edulliseen hintaan. Forever21 (ainakin NY:ssa) on tunnettu herkullisista koruosastoistaan, silti en ole sieltä koskaan korua ostanut. Outoa. Next ja Evans on minun vakiopaikkoja, joista ostan koruja Lontoossa käydessäni. 
Eräs lukija laittoikin tuossa sähköpostia kysyen shoppailuvinkkejä Lontoon matkaa varten. Minulla tuli taas kauhea ikävä Lontooseen, varsinkin kun siellä on aika kivat kelit parhaillaan. Tahdon sinne taas! Jos saisin lottovoiton, niin menisin välittömästi ostamaan Lontoosta asunnon. :)



Kynsissä on keväisiä sävyjä, löysin laatikosta Essien kynsilakan jonka olemessaolon olin unohtanut täysin. Nämä kynsilakat on jo muutaman päivän vanhat, joten lohkeilua kynsien päässä on havaittavissa.

Kävin eilen Zumbassa, alkoi inhottavasti pistämään kylkeen kesken tunnin! Olin syönyt noin pari tuntia ennen tuota Zumbaa, joten ei pitäisi olla siitä kiinni. Kun eikö silloin ala pistämään kylkeen, jos on syönyt liian raskaasti liian lyhyellä ajalla ennen urheilitasuoritusta? Muutenkin olin aivan voimaton, en todellakaan pystynyt tekemään täysillä. Ikäviä tuollaiset tapahtumat, teki melkein mieli lähteä kesken tunnin pois. Oli varmaan vain energiavarannot aika loppu, kun olin päivällä aiemmin siivonnut aika ahkerasti.

Lukija laittoi mielenkiintoisen linkin liittyen naisten saliharjoitteluun, teen siitä vielä myöhemmin erikseen postauksen. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti