lauantai 26. elokuuta 2017

Kuulumisia

Ehdimpäs tehdä toisen postauksen tämän elokuun aikana vielä. :D

Minne se kesä meni?
Ollaan mummulassa täällä Tuurissa parhaillaan ja täällä on 8 astetta lämmintä, syksy tuli kertarysäyksellä!

Minulla on ongelma.
En halua pitää enää muita kuin Noshin vaatteita. Olen aivan hurahtanut tähän edustajan työhön ja näihin vaatteisin. Minne laitan vaatekaappini muut vaatteet? Nämä Noshin vaatteet on niin ihania päällä, että ei haluakaan mitään keinokuituja enää päälleen. :D
Noshin vaatteita on tulossa minulle lisää mutta tähän mennessä olen pyörinyt paikasta toiseen hyvin samanlaisissa vaatteissa. Toki välillä pitää pestä ja silloin olenkin käytänyt muun merkkisiä omia vaatteitani.

Asukuvia ei olla ehditty miehen kanssa oikein napsia kuin jommalla kummalla aina niin kiire tai sitten molemmilla. Talopaketti tulee ensi viikolla ja miehelläkin on mennyt muutama päivä tontilla hommissa.
Itse olen tosiaan aloittanut edustajan hommat ja olen kyllä tykännyt, niin helppoa puhua näiden vaatteiden puolesta ja ilo myydä näitä myös.

Tyttö kasvaa hurjaa vauhtia ja melkein jo konttaa. Meillä pääasiassa sormiruokaillaan, lusikka tuntuu olevan tytön vihollinen joinakin päivinä. Sormiruokailu on kyllä ihanan sottaista puuhaa. :/


Nosh jumpsuit ja Papun myssy

Vaikea saada tytöstä kuvaa kun meno on kova. Tuntuu että kaikki kuvat napsitaan vain kännykällä ja järkkärillä otetaan vain kerran kuukaudessa kuva. Toista se oli silloin esikoisen kohdalla, tähän mennessä oli tehty jo monta kuvakirjaa ja tytöstä ei ole vielä tehty yhtään! Tuttua varmaan monelle perheelle, johon on syntynyt toinen lapsi. :)

Edustajan työ pitää tosiaan nyt myös kiireisenä. Tässä kuvassa olen rekkini kanssa Vaasan Babystylessä.. :) 








3 kommenttia:

  1. Moi! Minkä kokoisille ihmisille Noshin vaatteet sopivat? Ovatko tiukkoja makkarankuoria jos normaalisti käyttää kokoa 54? Saisiko kuvia vaatteista päälläsi? Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Virallisesti koot menee 50/52 kokoon asti mutta esim. Kiila on oversize paita ja näin ollen reilu. Itselläni on juuri se ja on kyllä ihan hyvänkokoinen. Pitää pyytää miestä ottamaan kuvia, peilin kautta otetut ei oikei ole hyviä..niitä minulla on kyllä. Kiireessä otettuja. :D

      Poista
    2. Niin ja housuista Caro housu on tilavin, itselläni on niistä koko XXL ja on aivan mahtavat jalkaan! Laitan vielä suoran linkin lookbookiin, josta näkee naisten uutuudet. Ne on tilattavissa ainoastaan edustajien kautta 11.9 asti. lookbook.nosh.fi/page/419

      Poista