sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Mother´s day

Oliko teillä kiva äitienpäivä? Minä olin katsomassa omaa äitiäni ja muitakin sukulaisia tuli nähtyä pitkästä aikaa. Kävimme äitienpäivälounaallakin, nyt on masu täynnä lohta. Nam! Lisäksi tuli syötyä herkkuja, prinsessaleivokset on uusi suosikkini. Kävin tänään salillakin, joten ihan kaikki herkut eivät toivottasti jääneet kroppaan. :D

Löysin uuden kynsilakan mutta menin mokaamaan kuivumisen kanssa, kuten seuraavasti kuvasta näkee. Nam, siinä se prinsessaleivos..ja en tyytynyt yhteen. :D


Mentiin syömään tosiaan, kiiressä olin pakannut ja tälläista päätyi päälleni. Tunika on Evansin ja olen ostanut sen Dubaista Debenhamsin osastolta.



Nämä kuvat ovat instagramistani, joten joillekin jo tuttuja. :)

2 kommenttia:

  1. moi, jos on tylsää niin mun blogista löytyy kiertävä haaste, jossa ideana nostaa vähän pienempiä blogeja esille omille lukijoille :)

    VastaaPoista