perjantai 3. toukokuuta 2013

Kosmetiikan uutuuksista kaapissani

Minä olen täällä blogissa useaan kertaan hehkuttanut The Body Shopin tuotteita. Tuossa talvella ihoni oli kuitenkin kuiva, vaikka käytin TBS:n kosteuttavinta vartalovoita. Apua hain sitten ihan apteekin hyllyltä. Oikeastaan ihan ensiksi luin jostakin lehdestä TOP 10 -listauksen suosituimmista kosmetiikkatuotteista. Siellä sitten oli listattu perusvoide Aqualan DUO. Sitä olen nyt käyttänyt jo pari tuubia ja siitä on tullut lempparituotteeni kosteuttavista voiteista. Onneksi sitä saa sellaisena jättikokokoisena pumppupullonakin, jossa on ainakin 400 ml. Siitä riittä hetkeksi!

Kuva täältä
Sitten toiseen uutuuteen. Aiemmin käytin No7 ihon putsaria ja kasvovettä. Naamaan alkoi sitten tulla punaisia näppyjä, ei paljon mutta kuitenkin sen verran että halusin niiden häipyvän! Olin jonkin aikaa sitten saanut testiin Stockman Beautystä Lancômen putsarin ja kasvoveden, tykästyin tuotteisiin sitten tosi paljon ja nyt iho on hyvässä kunnossa. Nyt on käytössä tuollainen iso putsari, jolla voi poistaa meikin kasvoilta ja silmistä.

Kuva Lancômen sivuilta
Olen kuullut monen ihmisen mm. bloggarin hehkuttavan MACin huulipunia. Minä ostin sitten Lontoon Heathrown kentältä sellaisen itselleni, piti päästä viimeisistä punnan kolikoista eroon ja päädyin siihen huulipunaan. Mutta en ole ollenkaan vakuuttunut tai sitten minun huuleni ovat liian kuivat tms. Huulipuna oikein hakeutuu kaikkiin koloihin ja näyttää sellaiselta paksulta kerrokselta. Tuoksu huulipunassa on kyllä hyvä mutta ei se oikein riitä kriteeriksi hyvälle punalle. Onko muilla kokemuksia MACin huulipunista?

Kuva täältä
Lisäksi olen edelleen vakuuttunut Moraccanoil:n tuotteista. Täydennystä sen perusöljyn lisäksi olen jo hankkinut. Kun GHD:llä kiharran hiuksia, niin joskut hiukset jää sellaiseksi "karvaisiksi" mutta nyt ei ole sitä ongelmaa! Myyjä suositteli tuollaista kosteuttavaa voidetta, olen tykännyt.

Moroccanoilin sivuille
 Niin ja sitten sain testiin Lancômen Teint Miracle meikkivoidetta ja sitäkin tuotetta on moni hehkuttanut! Minullahan on pitkään ollut käytössä Helena Rubinsteinin meikkivoide mutta sitä myydään enää Stockmann Beautyssä ja joskus on ollut hankaluuksia saada juuri sitä omaa sävyäni ja kesällä se käyttämäni sävy on liian vaalea. Joten nyt taisin löytää juuri oikean sävyisen Lancômelta, ainakin testien perusteella. Lisäksi Lancômen meikkivoide on muutaman euron edullisempi. :D

Kuva täältä
Sellaisia uutuuksia omassa kaapissani. Oliko kenellekään tuttuja tuotteita? :)

Minä kävin tekemässä tulosvedon illan pelistä FIN-GER. Jos osun nappiin, niin saan aika hyvillä kertoimilla ison voiton. Siinä on vain sellainen pikku juttu, että veikkasin aika absurdin tuloksen, tuli vain sellainen fiilis asiasta. :D Noh, saas nähdä. Nyt salille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti