torstai 30. syyskuuta 2010

Terveisiä

Tarkoitukseni oli eilen postata, mutta olen onnistunut hukkaamaan kännykkäni siirtopiuhan. Siellä puhelimessa olisi ollut kuvia syksyiseltä lenkiltä, jonka tein. En tajua, että minne se piuha on voinut kadota. Kai niitä saa ostettua kaupastakin, mutta harmittaa moinen kadotus.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun jotain kadotan, ei todellakaan. Yleensä hukutan pienempiä tavaroita, kuten koruja. Korulaatikossani on paljon orpoja korviksia, harmittavaa sekin, ne vaan katoaa jonnekin..

Olen muuten laittanut tavaroita myyntiin huuto.nettiin ja lisää tulen vielä laittamaan. Täältä huutamaan.


Elviralta terveisiä, se on kova kissa surffailemaan. :)

3 kommenttia:

  1. Ihana Elvira, tuli ikävä <3

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi sulla! Vahingossa tänne satuin eksymään ja heti piti lukea melkein kaikki läpi. Itse olen myös pluskoon tyttöjä, joten varsinkin noi sun vaate yms. jutut kiinnostaa. Mistä suosittelisit ostamaan saappaat?

    VastaaPoista
  3. Mukavaa, että olet löytänyt tiesi tänne. :)
    Itselläni on yhdet saappaat ja ne on tilattu Evansilta muistaakseni talvella 2009. Jos sinulla on yhtä pyöreä pohke, kuin minulla, niin kaikki Evansin mallitkaan eivät silloin sovi. Ebayssä on Evansin saappaita myöskin myytävänä, niissä on ilmoitettu saappaiden ympärysmitat. Sieltä olen huutanut yhdet Evansin puolisaappaat ja ovat olleet hyvät.

    Tilasin itselleni viime viikolla Ellokselta saappaat, mutta olen aika skeptinen niiden varren koon suhteen, katsotaan nyt. :)

    VastaaPoista