perjantai 23. tammikuuta 2015

Yoursin mekko

No nysse tuli!
Se Yoursin mekko tuli suoraan postilaatikkoon tänään. Jei!
Sovitin päälleni ja koko on ainakin juuri hyvä, kuosi on erilainen verrattuna siihen mitä yleensä päälläni on.
En kuvannut mekkoa nyt päälläni mutta otin siitä kuvan kuitenkin. Olen ollut tänään poitsun kanssa ihan vain kotona ja minulla on täysi koti-look nyt päällä, joten siksi en kuvia ottanut. Tukkakin kaipaa pesua ja olemus on nätisti sanottuna "räjähtänyt". Viime yönä meni taas neljään pikkuisen kanssa, katsotaan miten ensi yönä käy. :D


Mekon pohjaväri on tummansininen ja matsku on miellyttävää, joustavaa mutta ei liian ohutta tai ihoon liimautuvaa. Ette varmaan pitäneet minua kukkakuosien ystävänä? :) Halusin ristiäisiin jotain erilaista, en täysin mustaa. Kyse on kuitenkin iloisesta tapahtumasta. Tuo mekko maksoi vain 17€, joten on kyllä jokaisen euron arvoinen! Nyt pitäisi vain löytää hyvät sukkahousut, en muista enää mitkä oli parhaimmat. Olikohan ne Evansin?


3 kommenttia:

  1. Kivan näköinen! Miten pitkä mekko on? Olen vähän vilkaissut tota mekkoa Yoursin sivulta, mutta näytti vähän lyhyeltä. Ja Yoursin mainittuihin pituusmittoihin suhtaudun aina vähän epäillen.

    VastaaPoista
  2. Tuo oli ainakin minun päällä noin polviin asti. Ajattelin laittaa mustat sukkahousut ja boleron tuohon päälle tietty vielä. Oli kyllä halpa mekko! :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Sukkahousuvinkki, löysin nämä viime talvena (Porin Sokokselta!) ja kestävät todellakin enemmän kuin yhden pesun, mulla vielä tänä talvenakin ehjinä. http://nansoshop.com/Vogue/Sukkahousut/PLUS-Size/Plus-Size-3D-50den/p/VG-02-95472-1210 Näyttää olevan monessa paksuudessa ja todellakin tuo housuosa on ihan unelmaa, nää ei valu yhtään vaan pysyy päällä aamusta iltaan :) Tosi nätin mekon löysit, pitäisköhän itsekin pitkän tauon jälkeen uskaltautua tilaamaan Yoursilta jotain... Mukavaa vauva-arkea :)

    VastaaPoista