keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Kuulumisia

Mainitsin edellisessä postauksessa, että meillä on suunnitteilla kastejuhlat. Juhlien myötä nousee taas ongelma esiin..what to wear? Minulla taitaa tuolla kaapissa olla yhteensä 3 mekkoa ja kaikkia niitä olen käyttänyt useasti, nyt haluaisi jotain uutta! Ristiäiskuvia tulee kuitenkin katseltua varmasti paljon jälkikäteen, joten haluaisin mekon olevan kiva ja tilaisuuteen sopiva. Nyt olen tässä imetyksien välissä käynyt kurkkimassa nettikauppojen vaatetarjontaa ja ei siellä kyllä kauheasti ole vaihtoehtoja ole ollut. Tilasin kuitenkin Yoursilta nyt yhden mekon, toivotaan sen olevan just hyvä (jotenkin kyllä pelkään pettyväni). Junaroselta sovitin yhtä mekkoa mutta se oli kokonaan musta ja nyt en halua mustaa mekkoa noinkin iloiseen päivään laittaa. Tälläisinä hetkinä sitä toivoisi olevan kokoa 38, niin helposti löytyisi ihan vaikka Vilalta joku kiva mekko..nopeasti ja helposti.

Parturissa kyllä pitäisi päästä käymään tässä vielä parin viikon sisällä, viimeisimmästä käynnistä taitaa olla jo aika monta kuukautta taas. Joskus loppuraskauden aikaan se taisi olla. Olen tässä vähän aikaa sitten löytänyt uusia luottotuotteita hiustenhoidon parissa. Blogien avulla nämäkin löysin omaan käyttööni, joten kyllä niistä vain on apua! Olen siis löytänyt Balmainin tuotteet omaan kaappiini nyt. :)

Balmain Sokoksen verkkokaupassa

Minulla on itselläni käytössä nyt hiuksiin jätettävä hoitosuihke ja lisäksi suolasuihke. Tuo jälkimmäinen kohottaa tosi mukavasti hiuksia ja ei jätä hiuksia tahmeiksi. Täytyy kokeilla vielä tältä samalta sarjalta muita tuotteita, hiuslakka kiinnostaa erityisesti. Nämä tuotteet on ihan ok hintaisia, joten sekin vain plussaa ihanan yksinkertaisen ulkomuodon lisäksi.

Onko muuten kenelläkään tiedossa loistavaa kakuntekijää? Vaasassa tai lähellä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti