sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Kissukuva

Olin tekemässä teille toivepostausta aurinkilasimuodista, mutta tuo Picasa ei oikein ollut tänään yhteistyöhaluinen. Laitan teille eilen otettua kuvaa meidän kissuista, niin söpösti tulivat eilen illalla tuohon minun jalkojeni juureen. Olin yksin kotona, kun mies oli siellä matkalla. Huomasi kissuista heti, että halusivat olla koko ajan minun lähellä, kun isi ei ollut kotona. ♥

Tuo uusi lelu, joka on tuossa keskellä, on kissujen ihan ultimate lemppari nykyään. Ilmassa vedetään isoja voltteja, kun jahdataan lelua. :)
 Subilla alkoi juuri elokuva, joka on ainakin minun TOP5:ssa. Holiday.


2 kommenttia:

  1. voi luoja miten ihania nuo kissat on <3 <3 <3 aloin iha lässyttämään tälle ruudulle :D ja blogisi on myös ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Suklainen (nyt tekee mieli suklaata, kiitos vaan :) )
      Nuo kissut on kyllä niin söpöjä karvapalleroita. <3

      Poista