maanantai 29. elokuuta 2016

Guess kengät

Nyt minä ne löysin!
Olen pitänyt Lontoosta vuosia sitten ostamiani streetlenkkareita niiin paljon, että niistä alkaa huomaamaan jo kulutuksen. Olen etsinyt korvaavia kenkiä jo hetken, viimeksi Stockalta Michael Korsilta sovitttelin saman tyylisiä kenkiä. Oltiin weekendinä Tuurissa ja Nahkapaikasta sitten ne löysin. Nimittäin Guessin saman tyyppiset popot kuin ne Adidakset.


Eikö ole kauniit? Minä ainakin pidän todella paljon näistä ja ovat myös hyvät jalkaan. Maksoin näistä 99euroa, Nahkapaikassa taitaa olla vähän edullisempaa kuin muualla. Ainakin muista kengistä olen sen huomannut. Ostettiin lisäksi pinkit vauva Converset. Poitsullekin silloin vauvana sellaiset ostin, niin pitihän nytkin. Siinäkin oli muuten hintaeroa, ostin ne poitsun Converset nimittäin Helsingin Stockalta hintaan 39,50€ ja nyt Nahkapaikasta samanlaiset pinkit maksoi 32,50€. :)

Sitten hullaannuin Keskisen Kyläkaupassa, siellä oli nimittäin Name Itin vauvavaatteita -50% hintaan. Ostin 3 yläosaa ja 2 alaosaa, niin söpöjä. Pojalla oli vauvana paljon Name Itin vaatteita ja olivat kyllä hyvälaatuisia. Sopivat varsinkin hyvin hoikille lapsille, kuten poitsukin on nyt. Ovat mielestäni aika slímmejä. Täällä Vaasassa oli Name Itin oma liike mutta se lopetettiin viime vuonna, höh. Lisäksi Benettonin liike lopetettiin ja minä niin tykkään niistä Benetton Baby vaatteista tosi paljon.

Olo näin 26 raskausviikolla on tosi hyvä, ei ole ollut migreeniäkiään ja kaikki arvot on hyviä. :) Fiilis on myös korkealla, kun lähdetään muutaman päivän reissuun miehen, poitsun ja mummin kanssa. Pappakin liittyy seuraan sitten loppumatkasta. Meillä oli niin hauska reissu weekendinä, kun poitsu niin nauttii isovanhempien seurasta. Lisäksi oli muitakin sukulaisia kokoontumisessa lauantaina ja oli mukavaa jutella isomummun kanssa ja hänkin näki pitkästä aikaa meidän poitsua.

Miten teidän weekend meni? :)

2 kommenttia:

  1. Huomasitko oliko siellä noita kenkiä koossa 41? Haluun samanlaiset!! Ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä siellä varmasti oli ellei nyt sitten sen jälkee ole loppunut kun minä ostin omani. :)

      Poista