perjantai 13. marraskuuta 2015

Pikkujoulut

Ihanaa kirjoitella tänne pitkästä aikaa!

Aika on mennyt niin nopeasti taas. Nyt on jo marraskuun puoliväli ja minulla ei ole vieläkään jouluvaloja missään! Kyllä nyt sunnuntaina pitää tuo asia korjata, täällä meidän kadulla näkee jo aika paljon jouluvaloja. Nyt on niin pimeääkin, että kyllähän ne valaisee ja piristää mukavasti.
Itselleni muistuu niin mieleen viime vuosi tähän aikaan ja lähenevä synnytys. Kyllä on niin mukavaa, että tänä vuonna saa nauttia joulusta tuolla Levillä ja mikä parasta..meidän ihanan pikkumiehen kanssa!

Mieleeni tulee aina asioista, että mistä pitää muistaa täällä mainita mutta sitten kun tähän näytön eteen istuu, niin mieli vilisee tyhjyyttä.
Olen nyt aika innostunut tuosta laihdutuskurssista, joka on nyt kestänyt 3 viiikkoa muistaakseni..vai 2? Eilen oli kahvakuulatreeni, huh huh sanon minä! Kyllä nyt on paikat olleet kipeänä, eniten reisien ja takapuolen lihakset. En ole aiemmin innostunut tuosta kahvakuulasta, koska väärän tekniikan takia tuli alaselkä aina kipeäksi. Nyt on fiilis ihan erilainen, kun PT vieressä ohjaa ja pitää huolen, että kaikki tekee oikein. Meillä on ensi viikolla väliaika punnitus, jännittää! Harmillista, että eniten sitä painoa pudottaa se ruokavalio kuitenkin, liikunnalla on loppujen lopuksi pieni merkitys. Olen nyt  syönyt 2 lämmintä ateriaa päivässä sen entisen 1 sijaan. Huomaa kyllä, että aineenvaihdunta om lähtenyt liikkeelle paremmin. Tänään käytiin miehen kanssa kaupassa ja tuo ryökäle meni ostamaan ison säkin irttareita. Minä en ostanut, hip hurrei! Tosin sorruin 100g Parrots pussiin, pienempi paha.

Pääsen järjestämään pitkästä aikaa maanantaina mammatreffit. Minulla on vapaa maanantaina ja sitten torstaina olen töissä, yleensä on toisin päin. Tosi mukavaa nähdä, että kuina poitsun vauvakaverit ovat kasvaneet. Ja tottakai niiden mammojen kanssa on kiva rupatella pitkästä aikaa.

Minulla oli työpaikan pikkujoulut tuossa viikko sitten. Asun päätin ihan muutamaa minuuttia ennen lähtöä, ei mitään erikoista. Arvatkaa vaan onko minulla siitä kuvaa, no ei! Yhden kuvan naamastani voin tähän laittaa, tämänkin otin juhlapaikan vessassa. :D Instagramia seuraavat ovat tämän kuvan jo nähneetkin. Kannattaa tosiaan sitä seurailla, sinne päivittelen ehkä vähän useammin kuin tänne. Olemme miehen kanssa seuranneer Netflixistä Pakoa, se vie aina näin illasta kaiken ajan. Tosin nyt on kaikki kaudet katsottu, joten aikaa jää enemmän. Mies tosin tuossa ehdotti, että katsotaan 24 ihan alusta lähtien. Minä olin, että EII. Arvatkaa vaan kuinka siihen menisi aikaa!!

Tässä se kuva nyt kuitenkin, päälläni oli Keskiseltä ostettu valkoinen pitsinen paita.


Tässä kuvia vielä siitä julhlapaikan tarjottattavista, oli oikeasti todella hyvää ruokaa!



Huomenna mennään miehen kanssa katsomaan uusin Bond. Mukavaa laatuaikaa yhdessä. :)
Onko siellä ruudun toisella puolella kukaan sitä vielä nähnyt? :)

2 kommenttia:

  1. Kylläpä sun iho on heleä! Onko pysynyt koko raskausajankin noin virheettömänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Ei se kauheasti muuttunut raskausaikanakaan mutta nyt olen syönyt ainakin jo kuukauden sinkkiä ravintolisänä, iho voi selvästi paremmin! :)

      Poista