lauantai 8. kesäkuuta 2013

Black&White, as always

Taas vuorossa päivän asua, mustaa & valkoista vaihteeksi. Olin eilen hääpuvun sovituksessa ja nyt on käynyt niin, että aina kun sinne liikkeeseen menen, niin olen mennyt musta&valkoisissa vaatteissa, kuten siis eilenkin. Hääpuku on valmistumassa hyvää vauhtia ja tulee kyllä juuri sellainen mistä olen aina haaveillut, can´t wait! Tuli vain jotenkin todella epätodellinen olo se hääpuku päällä, minä en ole koskaan siis tietenkään ennen ollut naimisissa ja se tunne oli jotenkin niin erilainen. Saas nähdä minkälaisia tuntemuksia sitten lähempänä päivää on, jänskättää! Äidilläni oli tänään synttärit ja olin käymässä kotona. Vihkisormus myös haettiin tänään, se on i.h.a.n.a.

Kävin muuten perjantaina parturissa, laitettiin musta väri päähän ja siistittiin. Pituudesta ei otettu kuin ihan pikkuisen, että hääkampauksen pystyy sitten tekemään vaivattomasti. Parturin mukaan usein käy niin, että häiden jälkeen lähtee morsiamen hiusten pituuksista paljon, saas nähdä käykö minulle niin.


Paita - Zizzi, housut - Zizzi, kengät - Esprit
Aina heti parturikäynnin jälkeen hiukset eivät jotenkin tunnu heti omilta. Sitten vasta ekan pesun jälkeen osaa taas laittaa niitä, mikähän siinäkin on. :D

Mies lähti ulkomaanmatkalle ja minä jäin kotiin kissujen kanssa, vielä ihan ei ole minun loman aika. Noh, hyvää jaksaa odottaa. Juhannuksena muuten mennään sinne Viikkarin uudelle laivalle. Olen ehkä maininnut sen täällä aiemmin, ei muista. Toivottavasti juhannus koittaisi jo pian! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti